גנן מומלץ הראשון בגינון

איך תדאגו שהרהיטים שלכם לא ישרטו את הרצפה במרפסת הבית

כאשר אנחנו עוברים לדירה חדשה אנחנו רוצים שהיא תמשיך להרגיש לנו כזאת גם לאחר שנים. אנחנו נזהרים שלא יהיו כתמים, שריטות וכדומה. כאשר אנחנו עוברים לדירה חדשה אנחנו הרבה פעמים מתחדשים ברהיטים חדשים אשר מוסיפים אופי וסטייל לעיצוב. אנחנו בעצם מבטאים את עצמנו דרך עיצוב הבית. אם יש לכם מרפסת בבית, הכתבה הזאת בשבילכם. אנחנו ניתן לכם כמה טיפים כך שהרהיטים שלכם לא ישרטו את הרצפה במרפסת של הבית שלכם!

 

סידור המרפסת

אחד הדברים העיקריים שיכול לעזור לכם לא לשרוט את הרצפה של המרפסת הוא סידור הרהיטים. אם תסדרו את הרהיטים במרפסת בצורה הגיונית וטובה, לא תצטרכו להזיז אותם כל הזמן וכך בעצם תמנעו משריטות מיותרות. לפני שאתם קונים את רהיטים החדשים שלכם, תבדקו כי יש להם מקום במרפסת. זה יחסוך לכם שריטות, כסף, זמן ואפילו אנרגיה!

סידור המרפסת

 

תחתיות לרהיטים

דבר נוסף שיכול לעזור לכם לשמור על הרצפה במרפסת שלכם הוא תחתיות לרהיטים. זהו אחד הפתרונות היעילים ביותר למניעת שריטות. תחתיות אלו מגיעות במגוון סוגים וצורות – כך שכל אחת מהן מתאימה לצרכים שונים. תוכלו למצוא מגוון תחתיות לרהיטים באתר אינטרנט של חברת ״עולם הפרזול. חברה מקצועית אשר עוזרת לכם לפרזל את הבית שלכם בצורה הכי טובה שיש. תוכלו למצוא מגוון פריטים איכותיים באתר האינטרנט שלהם.

 

שטיחים למרפסת

שטיחים למרפסת גם כן יכולים להיות אופציה טובה. אנחנו לרוב חושבים כי ניתן לשים שטיח אך ורק בתוך הבית אבל דבר זה לא נכון בכלל. תוכלו למצוא מגוון שטיחים לשימוש במרפסת. דבר זה ישמור על הרצפה שלכם וגם יוסיף המון לעיצוב של המרפסת שלכם. המלצה שלנו, תבחרו בשטיח יפה אשר מתאים לצבעים ולסגנון של הרהיטים שלכם.

רצפת מרפסת

 

להרים ולא לגרור

טיפ אחרון שלנו הוא – אל תגררו את הרהיטים שלכם. במקרה ואתם רוצים להזיז את הרהיטים אשר נמצאים במרפסת שלכם, יהיה עדיף להרים אותם – זאת כדי למנוע שריטות מיותרות. אם אתם לא מצליחים לבד, תבקשו עזרה ממי שנמצא איתכם. כאשר אנו גוררים רהיטים כבדים זה שורט לנו את הרצפה וחבל.

 

לסיכום

כמה טוב שיש מרפסת בבית. כך אפשר להנות מהימים החמים של השנה. לקרוא איזה ספר טוב במרפסת או פשוט לאכול ארוחה טובה עם המשפחה באוויר הפתוח. חשוב לשמור על המרפסת שלכם. כדי לעשות זאת, חשוב לשמור על הרהיטים שלכם ועל הרצפה.

תבדקו כי אתם מסדרים את הרהיטים אשר נמצאים בתוך המרפסת בצורה הגיונית כך שלא תצטרכו להזיז אותם. אם בכל זאת אתם צריכים להזיז אותם, תראו כי אתם מרימים ולא גוררים את הרהיטים שלכם. תחתיות לרהיטים ושטיח למרפסת הם גם כן אופציות טובות אשר יעזרו לכם למנוע שריטות. כך בעצם תוכלו לשמור על הרצפה כמו חדשה גם לאחר שנים.

שטיחים למרפסת

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים